5 Haziran 2009 Cuma

Kenan İmirzalıoğlu (Ezel Dizisi)

Uzun süredir ekranlardan görünmeyen Kenan İmirzalıoğlu yeni bir diziyle ekrana geliyor.

İmirzalıoğlu, yapımcılığını Ay Yapım'ın üstlendiği ‘Ezel’ adlı dizide sevenleriyle buluşacak.

Uluç Bayraktar’ın yönetmenliğini yapacağı dizide İmirzalıoğlu, yine aşkından vazgeçmeyen bir genci oynayacak.

Dizinin Show TV’de yayınlanması bekleniyor.

İmirzalıoğlu aynı zamanda ‘Gangster’ isimli filmde 60'lı yılların ünlü soyguncusu Necdet Elmas'ı oynayacak.

MEDYA HAYAT

Diziler:
* Deli Yürek (Yusuf Miroğlu) (1999)
* Alacakaranlık (Ferit Çağlayan) (2003)
* Acı Hayat (Mehmet Kosovalı) (2005-2007)

Filmler:
* Deli Yürek: Bumerang Cehennemi (Yusuf Miroğlu) (2001)
* Yazı Tura (Hayalet Cevher) (2004)
* Son Osmanlı Yandım Ali (Yandım Ali) (2006)
* Kabadayı (Devran) (2007)




ezel dizisi 2.fragmanı

22 yorum:

  1. çok süperrr uzun zamandır bekledik kenan abimizi ama soyguncu yerine acı hayattaki gibi delikanlı olsun

    YanıtlaSil
  2. ÇOKKK TATLI YYYYYYYYAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  3. Kenan İmirzalıoğlu,Cansu Dere,Yiğit Özşener,Sedef Avcı,Tuncel Kurtiz Şu oyunculara Bakarmısınız...

    Bu Diziyi İzlemiycez de Hangi Diziyi İzliycez :)

    YanıtlaSil
  4. MÜKEMMEL YA MİROĞLU İŞİ BİTİRİR...

    YanıtlaSil
  5. kurtlar vadisinin taklitine benziyor gibiiii

    YanıtlaSil
  6. Heleşükür özledim Kenan abiyi

    YanıtlaSil
  7. aslinda oncelikle kanali tebrik ediyorum kurtlar vadisinin yerine guzel bi dizi dusunmusler ki kenanin gerek fizigiyle gerek mimikleriyle uyusuyor aldigi rol ya peki polat alemdara ne demeli bence o role olmamis eminim onun yerine o rolde kenan olsaydi daha iyi reyting alirdi ayrica o diziyide fazla uzattlilar formatin cikti sikma ya basladi nerde cakirli gunler oktay kaynarcada kurtlar vadisindeki rolu iyiydi ve yakisiyordu ama adanali rolu yakismadi senaryoyu yazanlar karakteri yanlis yapilandirmislar ki rolde dizinin basrolu olup adini tasiyor bence o dizinin tek artisi maraz ali karakteri ve tayfasidir ama yinede pek izlemiyorum ama kenan her zaman rol konusunda secici oldugu dikkatimi cekti hep iyi projelerde oynadi butun oynadigi filmleri ve dizileride izledim ama icerigini en sevdigim filmide kabadayi olmustur ama kotu rolde oynamasi pek hosuma gitmedi ayrica sener senin unutmamamk lazim.aci hayatta guzeldi ama cok acikliydi kadroyu ve konuyu daha genis tutsalardi daha fazla reaksiyon alirlardi neyse lafi uzun tuttum nerdeyse imla kullanmadan tek cumle oldu uzun lafin kisasi yeni dizisi umarim guzel olur gerci
    sacmada olsa kenanin performansi reyting yapar son sozum kurtlar vadisinide bitirsinler artik

    YanıtlaSil
  8. iste dizi budur

    YanıtlaSil
  9. "BIZ ASK ICIN REKABET YAPMAYIZ ASK ICIN OLURUZ"guzel soylemis kosovali

    YanıtlaSil
  10. ne zaman basliyor bu dizi bileniniz varmi?

    YanıtlaSil
  11. var 28 eylülde balıyo kütahyalı

    YanıtlaSil
  12. insallah fazla gec baslamaz, cünkü acihaytin yarisini evde yarisini isde bakiyordum. TR saatiyle saat 22:00 da is basi ediyorum. Imirzalioglu hayrani olarak birgün isden atilirsam, banada bir ufak roll ayarlarlar belki tasminat olarak:-) Her diziler icin zamanimi harcamam, ama imirzalioglunun oynadigi dizileride kacirmam, gerekirse yilik iznimi saatlik olarak harcarim.

    ORAN.

    YanıtlaSil
  13. Vatana millete hayirli olsun !

    Oran

    YanıtlaSil
  14. Alin size Turk acilimi! kurtlar vadisini yoldan
    cikardilar,yonetim partisinin dumeninde giden yan
    das dizisine cevirdiler! Ezel dizisi gercek Turk
    dizisidir,Turkiye'deki butun delikanlilar bu dizi
    yi izleyecek!kurtlar vadisi olmustur!yasasin yeni
    Dizi Ezel!

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Arkadaslar

    EZEL dizisini bende cok merak ediyorum.

    Kenean imirzalioglu ve cansu dere basarili olacaklarina inaniyorum.

    YanıtlaSil
  16. boahh sonunda askim ( KENAN ) yine televizyondaa

    cok seviyoruum Onuu hastasiyiim sayemde tüm almanya KENAN delisii oldugumuu biliyoo
    KENAN IMIRZALIOGLU (L)

    bu dizi daha baslamadan konusuyluyoo süper tutucak..

    YanıtlaSil
  17. ezel harika bir dizi hele kenan imirzalioglu cok yakisikli ve harika bir oyuncu´.. zamaninda deli yürekte sonra aci hayatta ve simdide ezelde bütün hayranlarina topladi.. eee o gülüse hangi genc kiz dayanir.. beni baya bi etkiledi** :) seni cok seviyorum kenan
    seninle tanismaya firsat olmadi ama ümidi kesmicemm..

    YanıtlaSil
  18. ben irandan seni cok cok seviyurum filime bayildim optum seni

    YanıtlaSil
  19. ahhhh...Ezel ahhhhh
    arkadaslar aynen size katiliorum....
    kenan imirzalioglu hastasasiyim asirii deliiyim onaa....bende diodum nezaman oynicak kenan abimin dizisi ...hemende bakdim tv de cikmish anasini satim :D
    kenan abiyle cok tanismak isterim acaiip etkilendim ondan ..hele ...hele varya oo gülüsü ahhhhhhhhhhhhhhhhhahhhhhhhhh yakior beniii......cok tatli ...ben ona kurban olurum....qurban anam qurban.............dizide cansu ablamiz var tam yakisirlar ...ezel ile eysan süperr ( cakma bihter ile behlül ) hehehe ( cokk cok sevirumm kenan abimizi )) ohh kocaman kocaman öpüorumm ...seni cok seviorum herkezden daha cok kenan abii :D :):):)

    YanıtlaSil
  20. kenan beye hic yakisdiramadim böyle saneleri bir defa izledim baska bakmadim yazik sana kenan bey aile hic yakismamis

    YanıtlaSil
  21. bende Kenan beyin hayraniyim.

    YanıtlaSil